پارکی که انسان را فلج می‌کند!
نوشته شده توسط : مجله دلتا

این دنیا سراسر پر از زیبایی، عظمت و زرق‌و‌برق‌های طبیعی است. درصورتی که شما در یک منطقه پر‌جمعیت زندگی می‌کنید احیانا به این فکر‌کرده‌اید که به جنگل سفر کرده و در مسیر شما هیچ چیز اذیت‌کننده‌ای وجود نخواهد داشت.

پارک ملی مادیدی

اغلب مردم دوست دارند که به دامان طبیعت رفته و با پیاده‌روی، قایق رانی در رودخانه یا کمپینگ؛ از محیط پیرامون خود لذت ببرند. یکی از این مکان‌هایی که می‌‌توانید سفر کنید پارک ملی مادیدی است ولی هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که شما در این محل به طور کامل در امان باشید. با مجله دلتا همراه باشید تا بیشتر درباره این مکان بخوانید.

پارک ملی مادیدی کجاست

پارک ملی مادیدی کجاست؟

پارک ملی مادیدی یک پارک ملی در حوزه رودخانه آمازون فوقانی در بولیوی است که در سال ۱۹۹۵ تاسیس شده‌ است. مساحت آن ۱۸۹۵۸ کیلومتر‌مربع است. این پارک قسمتی از بزرگ‌ترین منطقه‌های حفاظت‌شده دنیا است.

اینجا دارای منظره‌ای فوق‌العاده است البته چیزی وجود دارد که مانع از لذت‌بردن شما از دیدن منظره شده و سبب می‌شود تا این پارک را بعنوان عجایب وحشتناک طبیعی بشناسند. پارک ملی مادیدی یکی از آخرین مکان‌های روی کره زمین است که توسط تمدن انسانی دست نخورده باقی مانده است. می‌توان گفت که تقریباً هر آنچه به صورت طبیعی در این پارک قرار دارد سمی است.

پارک ملی مادیدی در آمازون

گونه‌های جانوری موجود در این پارک

گیاهان و حشرات در این پارک ملی بطور یکسان قابلیت فلج‌کردن و حتی کشتن انسان را دارند. به همین علت است که بسیاری از بازدیدکنندگان تنها می‌توانند به‌عنوان بخشی از یک تور برنامه‌ریزی شده از این پارک ملی بازدید نمایند. حتی هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که شما در این محل به صورت کامل در امان باشید.

گونه‌های جانوری موجود در پارک ملی مادیدی

پارک ملی مادیدی به‌عنوان یکی از پارک‌های متنوع بیولوژیکی در حوزه رود آمازون شناخته شده‌است. امکان دارد گردشگران در مادیدی پلنگ خالدار گریزان، سمور غول پیکر ، میمون تی تی که نوعی از میمون است که در هیج کجا از دنیا یافت نمی‌شود را پیدا کنند. همچنین بیش از ۱۱ درصد از ۹۰۰۰ گونه  پرندگان را نیز می‌توانید در این پارک ببینید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های جهانگردی، این جاذبه‌ها در طول روز ناپدید می‌شوند! را در مجله گردشگری دلتا مطالعه کنید.

دانلود اپلیکیشن

همچنین بخوانید:

هتل آغشته به خون، ترسناک ترین هتل دنیا!

شهری که با نزدیک شدن به آن نفرین می‌شوید!

گورستان عروسک‌ها، ترسناک‌ترین منطقه توریستی

شهر اسرارآمیزی که با سحر و جادو به وجود آمده!

قطار مرده‌ها در لندن

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: